• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Chrillen91

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
26 Oktober 2021
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Hallå, hade ett förjävla korkat återfall i dagarna... Spelade bort allt jag sparat ihop under tiden jag slutat spela... Fick en lucka att spärra upp kontot från spelpaus så hann spela bort 70.000 innan jag spärrade mig igen..fattar bara inte, skrev till Mrvegas ett meddelande kan bifoga detta, men det gäller iaf mitt spelmissbruk osv, ändå är jag inte blockad o lyckats spela bort allt tack vare det. Alla andra svenska sidor har också fått mitt mail och som permanent spärra mig helt direkt som en extra försiktighetsåtgärd men dom sket i det här på Mrvegas

Tillägger även att det aldrig gjorts en source of wealth undersökning på mig alls här.
 

Bilagor

  • IMG_20240528_022748.jpg
    IMG_20240528_022748.jpg
    443.1 KB · Visningar: 47
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Apan123

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 April 2024
Meddelanden
6
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hallå, hade ett förjävla korkat återfall i dagarna... Spelade bort allt jag sparat ihop under tiden jag slutat spela... Fick en lucka att spärra upp kontot från spelpaus så hann spela bort 70.000 innan jag spärrade mig igen..fattar bara inte, skrev till Mrvegas ett meddelande kan bifoga detta, men det gäller iaf mitt spelmissbruk osv, ändå är jag inte blockad o lyckats spela bort allt tack vare det. Alla andra svenska sidor har också fått mitt mail och som permanent spärra mig helt direkt som en extra försiktighetsåtgärd men dom sket i det här på Mrvegas

Tillägger även att det aldrig gjorts en source of wealth undersökning på mig alls här.
Är du medveten att ditt namn syns på skärmdumpen?
Mvh
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp